Cova dels Feixans de la Torre

Ìnfima cova d'11 metres de recorregut al municipi e Coll de Nargó.

Una grimpada de 3'80 metres ens situa a l'entrada d'una esquerda  que té 11'50 metres de recorregut amb una amplada mitja de 0'80 metres al final de la galeria l'amplada passa del metre.
  • Municipi: Coll de Nargó
  • Comarca: Alt Urgell
  • Unitat: Boumort, el

Tres quilòmetres després de Bóixols en direcció a Coll de Nargó i una mica abans de creuar el riu Pujals, trobem a l'esquerra de la carretera una pista que es dirigeix a la masia de la Torre, quan arribem a l'alçada d'una línia elèctrica que segueix paral·lela al riu Pujals i en direcció al Gorg Negre, la seguirem pel camí proper a la línia fins arribar quasi al final del camí. La cova es troba en unes parets que estan a l'esquerra del camí.

Localitzat i explorat conjuntament per membres de la SIE del CE Àliga i de l'ERE del CE Catalunya el 29 de setembre del 2007.

topo 0: Cova dels Feixans de la Torre

Dades inèdites de Francesc Rubinat  i  Josep Manuel Miñarro.