Balma del Goter

Balma de 15 metres de recorregut al Tossal de Lord, Sant Llorenç de Morunys.

Es tracta d'una petita balma amb les parets ennegrides pel foc que si va fer antigament. Està molt ben protegida del vent i les males inclemències del temps. A la banda E hi ha dos grans blocs de conglomerat recolzats l'un sobre l'altre, on si pot passar per sota, a l'altra banda és plena de boixos.
  • Municipi: Sant Llorenç de Morunys
  • Última revisió: 2017-03-17 06:55:49

Al peu mateix de la paret sud de la mola del Lord i a l'oest de la masia del Sollord.
Per arribar-hi partirem de l'aparcament de cotxes que hi ha l'entrada del santuari de Lord. Baixarem pel camí forestal que baixa a la masia del Sollord. Però abans d'arribar-hi, en la primera cruïlla, continuarem per la dreta tot pujant. Uns metres més amunt, deixarem el camí per pujar per un corriol fressat que ens portarà al peu del cingle de la mola del Lord. Aquí mateix la trobarem.
Coordenades molt aproximades.

Coneguda d'antic a la zona. Les úniques dades de que disposem són les aportades per Salvador Codina, de la visita realitzada el 2-10-2014.

topo 0: Balma del Goter

foto 0: Balma del Goter
foto 1: Balma del Goter
foto 2: Balma del Goter

• Totes les dades han estat extretes del blog de Jordi de Valles, Catalunya subterrània (www.cavitatsdecatalunya.blogspot.com.es) post del dia 9-5-2016. Text, topografia i fotografies de Salvador Codina (CE Solsonès).