Balma dels Forats

Balma de 12 metres de recorregut al Tossal de Lord, Sant Llorenç de Morunys.

Es tracta una petita balma amb quatre forats de dos metres de mitjana de fondària per mig metre d'alçada.
  • Municipi: Sant Llorenç de Morunys
  • Última revisió: 2017-03-17 06:50:53

Al peu mateix de la paret sud de la mola del Lord i a l'oest de la masia del Sollord.
Per arribar-hi partirem de l'aparcament de cotxes que hi ha l'entrada del santuari de Lord. Baixarem pel camí forestal que baixa a la masia del Sollord. Però abans d'arribar-hi, en la primera cruïlla, continuarem per la dreta tot pujant. Uns metres més amunt, deixarem el camí per pujar per un corriol fressat que ens portarà al peu del cingle de la mola del Lord. A sobre trobarem la balma del Goter. Continuarem el corriol, una mica separats de la paret del cingle, fins que uns metres més endavant la trobarem al mateix peu de cingle.
Coordenades molt aproximades.

Coneguda d'antic a la zona. Les úniques dades de que disposem són les aportades per Salvador Codina, de la visita realitzada el 2-10-2014.

topo 0: Balma dels Forats

foto 0: Balma dels Forats
foto 1: Balma dels Forats
foto 2: Balma dels Forats

• Totes les dades han estat extretes del blog de Jordi de Valles, Catalunya subterrània (www.cavitatsdecatalunya.blogspot.com.es) post del dia 9-5-2016. Text, topografia i fotografies de Salvador Codina (CE Solsonès).