Avenc Curt

Avenc de 2 metres de fondària a Corbera de Llobregat, (Ordal).

Pou de 1'80 metres que ens situa en una galeria recta de 6'50 metres de longitud amb suau pendent, al final la galeria arriba als -2 metres i es divideix fent-se impenetrable.
  • Municipi: Corbera de Llobregat

A Corbera de Llobregat, en la cruïlla dels carrers Sant Pau amb la Avda. de Catalunya, creuarem el pont sobre la riera en direcció a Can Rafel, un cop creuat el pont seguirem aigües avall, agafant el primer camí a l'esquerra i a uns 200 metres des del pont i en el marge dret del camí trobarem la boca de l'avenc.

Descobert i explorat pel desaparegut Grup d'Exploracions i investigacions Subterrànies de Corbera de Llobregat (GEISC), entre finals dels anys “70” i l'inici dels “80”.

topo 0: Avenc Curt

1. Asensio, Toni. (1983). “Contribució al coneixement espeleo-tectònic de la riera de Corbera”.  Carbonato (3) : 15-47. GERS - AEM. Barcelona
  1. Rubinat Aumedes, F. (1981). “Catàleg Espeleològic del Massís de Garraf. Unitat Septentrional. Sector 10”. GOURS (8) : 45-78. GEFOMA. Barcelona.