Foradada Nº3 de la Serra de Can Valent

Modesta foradada a Torrelles de Llobregat

Conjunt de petites galeries, horitzontals i verticals, entrellaçades. Algunes produïdes per desplaçament de la roca i d'altres per erosió eòlica amb les característiques formes alveolars, tan freqüents en aquest tipus de cavitats excavades en els conglomerats i gresos triàsics.
  • Municipi: Torrelles de Llobregat
  • Última revisió: 2019-02-12 15:04:18

Des de Torrelles de Llobregat de Llobregat cal anar fins a la urbanització de Can Güell i seguir la Quarta Avinguda fins al final. Seguir la pista agafant tots els trencalls a la dreta fins arribar a una torre elèctrica. Cal continuar per un corriol de terra que baixa en fort pendent i que segueix esglaonat en la zona de roca. Deixar un collet a la dreta i continuar cap al SE una quarantena de metres fins la darrera cresta rocosa, cota 323,5.

De ben segur conegudes des de temps remots.

topo 0: Foradada Nº3 de la Serra de Can Valent

foto 0: Foradada Nº3 de la Serra de Can Valent
foto 1: Foradada Nº3 de la Serra de Can Valent

• Dades inèdites, topografia i fotografies facilitades per membres de l'ERE – CEC (visitada el maig de 2018)