Cova dels Capellans

Petita cova a les rodalies del municipi de Prades.

Petita cova de 5 metres de llargada per 12 metres d'amplada a la boca, com a nota curiosa assenyalar que com que està al costat mateix d'un camí força freqüentat pels caminants, al davant hi ha un banc per tal d'aprofitar l'ombra que ofereix la paret de la cova.
  • Municipi: Prades
  • Comarca: Baix Camp
  • Última revisió: 2016-08-29 17:13:07

Sortim del nucli antic de la vila i seguim pel carrer Pau Picasso, passem per davant de les escoles i fem cap a l'ermita de Sant Antoni, continuem per la pista, passem pel costat d'una bassa i seguim cap a la urbanització de la Roca Foradada i uns metres abans d'arribar-hi trobem a la dreta un camí amb el pas barrat als vehicles per una cadena, i els senyals que indiquen cap a la Roca Foradada. Als pocs metres trobem la cova.

Coneguda d'antic ala zona. Les úniques dades que tenim de referència, són les aportades per G. Aymamí i J. de Valles que la van visitar el 27 de maig de 2016.

topo 0: Cova dels Capellans

foto 0: Cova dels Capellans
foto 1: Cova dels Capellans

• Totes les dades, topografia i fotos, han estat extretes del blog de Jordi de Valles (cavitatsdecatalunya.com.es) post del dia 7 de juny de 2016. Autors de la fitxa Genar Aymamí i Jordi de Valles.