Cau Petit dels Cisternons

Ínfim avenc de 2 m. de fondària al Montgrí

Únic pouet de 2 metres de fondària amb una boca de 45 centímetres.
No es disposa de topografia.
  • Municipi: Torroella de Montgrí
  • Comarca: Baix Empordà
  • Unitat: Montgrí, el
  • Última revisió: 2015-08-25 16:49:38

Anant per la carretera de Torroella de Montgrí cap a l'Estartit, a l'esquerra s'ha d'accedir a la urbanització Torre Vella i des de l'extrem N d'aquesta prendre el GR-92 en direcció al Puig Torró. Passat el pou del Mustinyà, a l'esquerra hi ha un trencall que enllaça amb l'anomenada Ruta del Vent. Seguint-lo sempre cap al N i poc abans que el camí giri a la dreta es troben els Cisternons, senyalitzat amb el plafó nº 8 de l'esmentada ruta del Vent. Uns 200 metres al S i en mig del garric es troba aquest minúscul avenc.

Visitada per membres de la SIE l'any 2007 qui proporcionen les poques dades que es coneixen.

1. Arbusé Bellapart, Narcís (2005).- El Montgrí pas a pas. 174 pp. Cossetània Edicions. Valls
  1. Valles, Jordi de (2010).- Catàleg Espeleològic de Catalunya. Volum 4. 397 pp. Espeleo Club de Gràcia / Federació Catalana d'Espeleologia. Barcelona.