Bufador del Pas de la Mala Dona

Petit, però curiós bufador al Cap de Salou

Pouet de 6 metres, allargassat, que enllaça amb un conducte que porta de nou a l'exterior. Aquest es prolonga una desena de metres, com una rasa, fins arribar a mar. De fet, l'onatge penetra a la cova i en cas de mala mar provoca l'efecte bufador. Molt a prop hi ha altres petites surgències no funcionals.
  • Municipi: Salou
  • Comarca: Tarragonès
  • Unitat: Costa del Tarragonès - Cap de Salou
  • Última revisió: 2015-12-13 15:37:46

Dins la urbanització que ocupa tot el Cap de Salou cal anar pel carrer de la Punta del Cavall fins a trobar el carrer del Pas de la Mala Dona, que resta tancat i continuar per unes escales que baixen al camí de Ronda. Seguir-lo cap a la dreta (O) fins el pontet que creua el Pas de Mala Dona.

Ben coneguda per la gent del país: diuen és un bon lloc per als pops.
Referenciada per David N. Brison (1989). Explorada per l'ERE – CEC el gener del 2015.

topo 0: Bufador del Pas de la Mala Dona

• Totes les dades i topografia han estat facilitades per Martí Romero (ERE – CEC)