Bauma del Boer

Balma a Vallfogona de Ripollès

La balma es troba molt amagada per la vegetació, té unes dimensions màximes de 26m de llargada per 6m de fons i de 5m d'alçada.
Presenta una barana de fusta com a protecció.

• Municipi: Vallfogona de Ripollès
  • Comarca: Ripollès
  • Unitat: Serra de Milany - Vidranès
  • Última revisió: 2020-03-22 13:17:52

Sortint des del poble de Vallfogona de Ripollès per una pista al costat del cementiri, direcció al castell de Milany, de seguida trobarem el primer desviament, nosaltres triarem el de la dreta que ens porta a la font de la Tosca, aquí deixarem el cotxe per continuar per la pista fins a un punt on travessarem el torrent de la Masica, uns metres més endavant trobarem unes escales de fusta on s'inicia el camí que remunta la riera per l'esquerra hidrogràfica, continuarem fins arribar a un petit pont de fusta i des d'aquí prendrem una desviació a l'esquerra que puja fins arribar a la balma.

Coneguda des de temps remots.

topo 0: Bauma del Boer

foto 0: Bauma del Boer
foto 1: Bauma del Boer
foto 2: Bauma del Boer

• Totes les dades, topografia i fotografies han estat extretes del web: geb.cat (del Grup d'Espeleologia de Badalona). Apunt del 31-12-2019. Dades: Josep Cuenca i Xavier Samarra (GEB).