Cova del Fuster

Balma a la Bisbal de Falset (Priorat)

La balma, mig amagada per la vegetació, té unes dimensions de 14m de llargada per 9m de fons i una alçada màxima de 5m.
  • Municipi: Bisbal de Falset, La
  • Comarca: Priorat
  • Unitat: Montsant, el
  • Última revisió: 2020-05-12 03:59:36

Sortirem del poble de la Bisbal de Falset per la carretera T-713 direcció Margalef, abans d'arribar al punt Km 12 agafarem una desviació a la dreta que baixa al riu Montsant, el travessarem pel pont de la Bisbal i continuarem recte per la mateixa pista que venim, el camí remunta per la coma del Fuster fins que arribem a la capçalera d'un torrent, aquí deixarem el cotxe per continuar ascendint per unes feixes abandonades, fins arribar a la paret rocosa on trobarem la cova del Fuster.

Coneguda des de temps remots.

topo 0: Cova del Fuster

foto 0: Cova del Fuster
foto 1: Cova del Fuster
foto 2: Cova del Fuster

• Totes les dades, topografia i fotografies han estat extretes del web: geb.cat (del Grup d'Espeleologia de Badalona). Apunt del 25 febrer de 2020. Dades: Josep Cuenca i Xavier Samarra (GEB)