Cau Sense Nom

Ínfim avenc al Montgrí

Una boca de 0,91X0,87 metres, dóna accés a un pou de -2 metres, aquest incideix al bell mig d'una galeria de poc més de 4 metres de recorregut, pel costat E, fineix en una minsa saleta.
Quasi al costat de la cavitat però sense formar part d'aquesta, observem l'existència d'una estreta escletxa que baixa prop de -4 metres.
  • Municipi: Torroella de Montgrí
  • Comarca: Baix Empordà
  • Unitat: Montgrí, el
  • Última revisió: 2017-11-06 15:14:01

Des del carrer de la Punta del Milà a l'Escala, ens dirigirem al càmping Neus situat ja en terme municipal de Torroella de Montgrí, tot seguint la pista asfaltada que hi ha en aquest tram i que es dirigeix a l'Estartit. Quan s'acaba la pista asfaltada, hem de fer un gir a l'esquerra de 180 graus, i seguir la pista fins arribar a l'inici d'una llarga recta que es dirigeix a la Punta Ventosa, en aquest punt trobem una cruïlla, seguirem el camí de l'esquerra durant 365 metres, entrant al bosc per l'esquerra, on al cap de 78 metres trobarem la cavitat.

Explorat pel GIS de Girona durant la dècada del 1970, aquests la indicaren amb les sigles A4.
Durant la campanya portada a terme per la SIE-CEA l'any 2007, és retrobat i catalogat com Cau Sense Nom.

topo 0: Cau Sense Nom

foto 0: Cau Sense Nom
foto 1: Cau Sense Nom
foto 2: Cau Sense Nom

1. Arbusé, N. (2005).- El Montgrí pas a pas. 174 pp. Cossetània Edicions. Valls.
  2. SIE-CEA (2007).-Memòria de campanya. SIE-CEA.
  3. Valles, Jordi de (2010).-”Alt Empordà, Baix Empordà, Gironès, Osona, Pla de l'Estany, Selva”. Catàleg Espeleològic de Catalunya. (Vol.4):187. Espeleo Club de Gràcia / Federació Catalana d'Espeleologia.