Avenc Sense Nom

Petit avenc amb dues boques al Montgrí

Dues petites boques, donen accés als respectius pous de -2,5 metres cada un, ambdós conflueixen a l'interior d'una curta i sinuosa galeria, en aquest punt trobem una estreta galeria en pendent descendent i en direcció NE, que als pocs metres es fa impracticable.
  • Municipi: Torroella de Montgrí
  • Comarca: Baix Empordà
  • Unitat: Montgrí, el
  • Última revisió: 2017-11-06 15:08:44

Des del carrer de la Punta del Milà a l'Escala, ens dirigirem al càmping Neus situat ja en terme municipal de Torroella de Montgrí, tot seguint la pista asfaltada que hi ha en aquest tram i que es dirigeix a l'Estartit. Quan s'acaba la pista asfaltada, hem de fer un gir a l'esquerra de 180 graus, i seguir la pista fins arribar a l'inici d'una llarga recta que es dirigeix a la Punta Ventosa, en aquest punt trobem una cruïlla, seguirem el camí de l'esquerra durant 270 metres, entrant al bosc per l'esquerra, on al cap de 70 metres trobarem la cavitat.

Explorat pel GIS de Girona durant la dècada del 1970, aquests la indicaren amb les sigles A5.
Durant la campanya portada a terme per la SIE-CEA l'any 2007, és retrobat i catalogat com avenc Sense Nom.

topo 0: Avenc Sense Nom

foto 0: Avenc Sense Nom
foto 1: Avenc Sense Nom
foto 2: Avenc Sense Nom
foto 3: Avenc Sense Nom
foto 4: Avenc Sense Nom

1. Arbusé, N. (2005).- El Montgrí pas a pas. 174 pp. Cossetània Edicions. Valls.
  2. SIE-CEA (2007).-Memòria de campanya. SIE-CEA.