Forat de la Clivilla

Avenc de 14 metres de fondària al Montgrí.

Estreta esquerda que en petits ressalts arriba als 14 metres de fondària.
  • Municipi: Torroella de Montgrí
  • Comarca: Baix Empordà
  • Unitat: Montgrí, el
  • Última revisió: 2018-11-30 15:09:25

Des del carrer de la Punta del Milà a l'Escala, ens dirigirem al càmping Neus situat ja en terme municipal de Torroella de Montgrí, tot seguint la pista asfaltada que hi ha en aquest tram i que es dirigeix a l'Estartit, tot just on s'acaba l'asfalt, trobem una cruïlla, cal seguir a l'esquerra fins arribar al final d'una llarga recta on acaba la pista sobre la Punta Ventosa, on hi ha les restes dels antics búnquers. Del costat esquerre i en direcció N, cal seguir el GR-92, al final de la baixada deixarem el camí i ens dirigirem cap el penya-segat de cala Viuda on és troba la cavitat.

Explorat en el decurs de les campanyes que la SIE del CEA va realitzar al massís del Montgrí durant els anys 2006-2007.

topo 0: Forat de la Clivilla

foto 0: Forat de la Clivilla

1. Valles, Jordi de (2010).-”Alt Empordà, Baix Empordà, Gironès, Osona, Pla de l'Estany, Selva”. Catàleg Espeleològic de Catalunya. (Vol.4):120. Espeleo Club de Gràcia / Federació Catalana d'Espeleologia.