Cova Nº2 de Coll de Port

Petita cova de 7 m. de recorregut a Montserrat

Cavitat de 7 metres de fondària i uns 13 metres d’amplada. En els primers metres té el sostre més alt que la núm. 1, per això es diu que és molt bona per a sojornar-hi, hi poden cabre unes 3-4 persones. A un costat hi ha un petit mur que actua de paravents i a l'altre costat un pas que es va estrenyent.
  • Municipi: Bruc, El
  • Comarca: Anoia
  • Unitat: Montserrat
  • Última revisió: 2017-09-25 06:52:46

Del refugi Vicenç Barbé seguim el camí que passa entre l’agulla de la Màquina de Tren i la Miranda de les Agulles fins a arribar al Pas del Príncep, coll situat entre l’agulla superior del Pas del Príncep i la zona de les agulles del Bitllat. Continuem el camí que du cap al coll de Port i seguim cap a la dreta en direcció al coll del Miracle, la cova es localitza a escassos minuts del coll de Port, a l'esquerra del camí i a pocs metres de la nº 1.

Coneguda de temps immemorials

topo 0: Cova Nº2 de Coll de Port

foto 0: Cova Nº2 de Coll de Port
foto 1: Cova Nº2 de Coll de Port

• Totes les dades, topografia i fotografies han estat extretes del blog: cavitatsdecatalunya.blogspot (de Jordi de Valles). Apunt del 20 de juliol de 2017. Dades: Jaume Ferreres i Genar Aymamí.