Coveta de la Morella

Ínfima coveta de 5 m. de recorregut a la Morella (Garraf)

Formada per un conducte de 0,5 metres d'ample i poc més d'un d'alt que al cap de 3 metres gira a l'esquerra i tot seguit torna a sortir a l'exterior.
  • Municipi: Begues
  • Unitat: Garraf, el
  • Última revisió: 2016-03-18 07:53:13

Al N del cim de la Morella. El millor accés és des del mateix cim seguir el caminoi que va cap a coll Sostrell (segons ens diu en Lluís Muntan el correcte seria dir-ne: Sustrell) fins arribar al nivell de l'avenc de la Morella. Aleshores hem d'anar baixant en diagonal cap a la dreta pel vessant occidental del turó de Costerets fins a una altitud de 500 metres. Al vessant oposat ja es veuen els cingles on està la petita cova, a uns 25 o 30 metres per sobre de nosaltres. Es tracta de baixar a la llera i pujar als esmentats cingles fins a la cova.

Descoberta i explorada per Lluís Muntan i Emili Sabaté el dia 29 de novembre del 2003.

topo 0: Coveta de la Morella

foto 0: Coveta de la Morella
foto 1: Coveta de la Morella
foto 2: Coveta de la Morella

• Totes les dades, topografia i fotografies han estat facilitades per Lluís Muntan (GES – CMB)