Avenc del Porró

Ínfim avenc de 5 metres a Vallirana

Es tracta d'un pou de 5 metres de fondària i dos d'amplada que ha estat desobstruït en quasi la seva totalitat.
  • Municipi: Vallirana
  • Última revisió: 2012-11-17 12:42:00

Des de l'avenc de les Runes cal seguir durant 85 metres per un corriol que va seguint paral·lel a la pista que es dirigeix de les runes de Can Ardenya a la caseta del polié del Pla d'Ardenya i a la pedrera de Can Montaner.  Aquest corriol ens portarà fins l'avenc. L'any 2012, aquest corriol es pràcticament perdut, quasi seria més factible seguir la pista en direcció a la pedrera, quan arribem a una pronunciada corba a l'esquerra, des de la dreta d'aquesta seguirem al NE durant 45 metres on trobarem la cavitat.

La primera exploració correspon al SEO del CE Vallirana.

topo 0: Avenc del Porró

foto 0: Avenc del Porró
foto 1: Avenc del Porró
foto 2: Avenc del Porró

Rubinat Aumedes, Francesc.(2004).-“Catàleg Espeleològic del Massís de l'Ordal”. Espeleolosie (monogràfic