Avenc del Dimoni

Ínfim avenc de encara no 3 m. de fondària al Serrat de la Morella (Garraf)

Una boca d'1,60 x 0,80 metres ens porta a un R-1,70, el pouet té un diàmetre d'uns 0,80 metres i ens deixa a una petita galeria que gira cap a la dreta un metre més. A aquesta galeria, a l'esquerra trobem una petita gatera amb possibilitats de continuació.
  • Municipi: Begues
  • Unitat: Garraf, el
  • Última revisió: 2020-03-24 10:17:15

Anant per la pista que passa pel costat del cim de la Morella arribarem a la corba on hi ha l'avenc de l'Infern a l'esquerra. Passat aquest i el primer camí de pujada a la Morella, continuarem per la pista. I a vint metres abans del segon camí que va a la Morella, girarem a l'esquerra, i a vint metres trobarem amb facilitat la boca d'aquesta cavitat. Està ubicada al marge d'una dolina.

Es tracta d'un ínfim avenc obert fa temps per desobstrucció de mans anònimes. L'abril del 2013 membres del GE Badalona i SES del GER van decidir catalogar-lo tot batejant-lo (a manca d'altra informació) com avenc del Dimoni.

• Totes les dades i topografia han estat extretes del blog: cavitatsdecatalunya.blogspot (de Jordi de Valles). Apunt del 10-6-2014. Autor fitxa: Enric Porcel (GE Badalona)