Avenc de la Mola del Buitre

Petita esquerda a la zona de Vall Cervera (el Port)

Petit forat descendent d'uns 12 metres de recorregut dividit en tres conductes cada cop més estrets. Bufa, però és massa estret per tenir continuació practicable.
No fan falta cordes. Alguna formació, com colades en la part final, però forat de poc interès.
No es disposa de topografia, per la qual cosa desconeixem les dimensions exactes de la cavitat.
  • Municipi: Alfara de Carles
  • Comarca: Baix Ebre
  • Unitat: Port, el
  • Última revisió: 2021-09-27 11:56:44

Anant per la carretera TV-3422 en direcció a Alfara de Carles, un quilòmetre després de passar el nucli dels Reguers hi ha una pista a l'esquerra que s'endinsa pel barranc de la Vall Cervera. Poc després que la pista creua el barranc cal deixar el vehicle i seguir per una pista en mal estat que surt a l'esquerra. S'ha de seguir fins el final i en aquest punt començar a enfilar-se per una sendera “jabalinera” en direcció a ponent fins al peu de la petita mola que es forma al damunt.

Descoberta i explorada per membres del CE Dinàmics (la Ràpita)

• Totes les dades i fotografies han estat extretes de wikiloc (Ruta i track de Joan Ramírez, maig 2020)